SRP - HHX - 3.G- Hummel A/S
Hummel A/S
Afsætning A – Michael Troelsen
Dansk A – Hans Henrik Jacobsen
VIBORG HANDELSGYMNASIUM
Kommentar: Ingen kommentarer.
FAG: Dansk A, Afsætning A.
Indledning
Rapporten tager udgangspunkt i virksomheden Hummel. Den indeholder analyser af strategier og parametermix, dette fører til en analyse af en Hummel-reklame og virksomhedens hjemmeside. Som udgangspunkt er det dét danske marked rapporten koncentrerer sig om, og konkurrencen her. Dette fører til en segmentering, denne segmentering, skaber i samarbejde med resten af rapporten et handlingsforslag som indeholder promotionsparameteret. Forslaget bliver til sidst vurderet, og der er en følgende konklusion af rapporten, som viser hvad rapporten bunder ud i.
Indholdsfortegnelse
Opgaveformulering_______________________________________________________Foran rapport
Abstract 1
Indledning 1
En god historie 1
Christian Stadil 2
Strategier 3
Generisk strategi 4
Ansoffs vækstmatrix 5
Parametermix 6
Product 6
Price 7
Place 7
Promotion 7
Reklameanalyse 8
Hjemmesideanalyse 12
Konkurrence 15
Segmentering 16
Handlingsplan 17
Vurdering 19
Konklusion 0
Kildefortegnelse 0
Bøger og artikler 0
Tv-udsendelser 0
Hjemmesider 0
Rapporter 0
Bilag 0
Bilag 1 0
Bilag 2 0
Bilag 3 0
Bilag 4 0
Bilag 5 0
Bilag 6 0
Bilag 7 0
Bilag 8 0
Bilag 9 0
Bilag 10 0
Bilag 11 0
Bilag 12 0
Bilag 13 0
Bilag 14 0
Bilag 14 0
Bilag 15 0
Afsætning
Skriftlig eksamen Maj 2009. Spørgsmålene lyder: 1. Gør rede for Build-A-Bear Danmarks internationalisering. 2. Sammenlign kulturen i Tyskland og Danmark og diskuter på baggrund heraf Build-A-Bears indtrængning på det tyske marked. 3. Analyser konkurrenceforholdene i detailleddet på det...
Afsætning
Afsætning – Cocio Denne opgave sætter fokus på virksomheden Cocio A/S, og udviklingen af det danske kakao marked de sidste par år. Cocio har i flere år været kendt for deres unikke smag, og er i dag et af de mest omtalte produkter inden for kakaodrikke. Cocio blev grundlagt i 1951, Esbjerg...
Afsætning
Afleveringen er udarbejdet på baggrund af følgende opgaver: 1. Karakteriser kort Bang & Olufsens produkter samt deres mærkestrategi 2. Vurder hvilken prisfastsættelsesmetode Bang & Olufsen gør brug af 3. Vurder om Bang & Olufsens produkter kan betegnes som priselastiske eller uelastiske...